Velkommen til dette Porsche forum hostet af Porsche944.dk - .

Boxster & Cayman : :
Debat om Porsche Boxster og Cayman
The fastest message board....ever.
G til trd: ForegendeNste
G til: ForumlisteEmnerNyt emneSgLog ind
Forsikring
Indsendt af: Kim8410 (IP Logged)
Dato: 17/02-10 07:11

Jeg går og leder lidt efter forsikring til min boxster. Det bliver måske først aktuelt om et par år men måske allerede til sommer.

Dog skal jeg alligevel skifte forsikring nu, så kan jeg ligeså godt finde det selskab jeg skal bruge i fremtiden.I den forbindelse, er der nogle som kan komme med nogle gode selskaber? Jeg har prøvet Codan igennem PCD, men han kom med en urimelig høj og latterlig pris.

Kom med jeres bud evt med pris på jeres forsikring. Samt alder, år med bil og evt forbehold i forsikringen.

Mvh Kim

Redigeret 2 gang(e). Sidst ndret 17/02 07:12 af Kim8410.

Re: Forsikring
Indsendt af: Palle (IP Logged)
Dato: 17/02-10 09:26

Hvis du er medlem, så prøv FDM Forsikring. Jeg har hørt lidt op og ned om dem, men i nogle tilfælde skulle de være ganske billige.

Mvh, Palle

Indsendt af: Ivan (IP Logged)
Dato: 17/02-10 20:44

Hej,

Jeg sendte alle mine forsikringer i licitation hvilket medført at jeg hos Alm.brand i Hørsholm har min 986 fra 97 forsikret for 6500 årligt i kasko, max 20000 km om året og 10.000 i selvrisiko.

Jeg har to andre biler som også fik billige kaskoer på, men jeg måtte naturligvis også chippe husforsikring, indboforsikring og min kones ulykkesforsikring med ind. Sammenlignet med øvrige forsikringsselskaber var det samlede tilbud markant lavere, det var kun husforsikringen isoleret som jeg kunne få en tudse billigere, hvilket min moral dog forbød mig at gøre, da tilbudet jo indikerede noget for noget.

Jeg kan så sige at de også betaler, idet jeg har haft en større skade på konebilen (kørte en hjort ned) og den klarede de uden at pive.

Alderen for forsikringssøger plejer jo også at betyde noget, men her er de dog også meget large, de rynkede ikke på næsen da de hørte jeg kun var 51. Jeg er siden blevet 3 år ældre, så nu har det værste af det vilde ungdomssind også vel også lagt sig en smule. Det skal dog nævnes at assurandøren ved at jeg har tre drenge, som er lidt yngre end jeg, og som også fra tid til anden elsker at vise sig frem i 986 eren.

Ivan - Boxster - Hellerup
-------------------------------
Link til min bil: [www.porsche944.dk]

Porsche... There is no substitute

Indsendt af: Palle (IP Logged)
Dato: 17/02-10 22:35

Det var knageme ikke meget du skal af med for bilen, til trods for din ungdommelige alder grinning smiley

Jeg har overvejet at sende mine i licitation, men dem jeg har nu har dækket lyn og stormskader på ejendommen, utroligt hurtigt og effektivt, og så må man jo veje det op.
Synes dog de er slemme til at forhøje priserne i det skjulte, så indimellem er det nok sundt lige at hente tilbud hjem.

Mvh, Palle

G til: ForumlisteEmnerSgLog ind
Desvrre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.