Velkommen til dette Porsche forum hostet af Porsche944.dk - .

Boxster & Cayman : :
Debat om Porsche Boxster og Cayman
The fastest message board....ever.
Gå til tråd: ForegåendeNæste
Gå til: ForumlisteEmnerNyt emneSøgLog ind
Almene spørgsmål ang. Boxster Slid/vinterkørsel
Indsendt af: Rimpler (IP Logged)
Dato: 28/08-10 09:22

Hej Drenge

Nu har jeg prøvet at finde lidt om Boxter, men det er lidt begrænset hvad man kan finde, og som man kan forholde sig til.....

Kunne godt tænke mig en Boxter 2,5 fra 1997-1998 da prisen er blevet rigtig fin.....
Vil gerne bruge den hele året, hvor jeg så køber mig en hardtop dertil....

Så til alle mine spørgsmål:

JEg ved den er helgalvaniseret, men kan den holde i alle lede og kanter til vinterkørsel, og vil selvfølgelig have en hardtop til den???

Hvor dyr er den at holde kørende, reservedele, service osv.???
Jeg spørger om dette, da bilen ikke skal mangle noget, og alt skal ordnes med det samme, derfor synes jeg det er vigtigt, at vide hvad man går ind til!!!

Er der nogle ting jeg skal være opmærksom på, når jeg skal ud og kigge på denne model???

Håber at i tager lidt tid til at hjælpe, for enten bliver det en en BMW 530d fra 05 eller en Boxter, men vil ikke ødelægge porschen fordi jeg kører vinter..

Mvh. Helge
grinning smiley [color=darkred][/color]

Re: Almene spørgsmål ang. Boxster Slid/vinterkørsel
Indsendt af: Kim8410 (IP Logged)
Dato: 04/09-10 22:18

Jeg ville vælge en 2.7 fra 2002.
Udfra prisen, dog ville jeg gerne have en nyere fra 2005.

Men en boxster kan sagtens holde til at køre om vinteren. Bare husk at skyl undervognen i ny og næ. Samt gode vinterdæk. Hardtop er ikke nødvendigt men det beskytter naturligvis din kaleche. Kig evt. efter en zeintop. Utrolig fede hardtops.

Med hensyn til service så kommer det an på om du vil ind med den til Porsche eller et andet sted. Prisen kan sagtens være dobbelt så meget hos Porsche. Jeg kan anbefale VJ Auto i Silkeborg. Han er uddannet hos Porsche og åbnet sin egen shop.

Der fik jeg min boxster til service i sommers.

Mvh Kim

Gå til: ForumlisteEmnerSøgLog ind
Desværre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.