Velkommen til dette Porsche forum hostet af Porsche944.dk - .

Boxster & Cayman : :
Debat om Porsche Boxster og Cayman
The fastest message board....ever.
Gå til tråd: ForegåendeNæste
Gå til: ForumlisteEmnerNyt emneSøgLog ind
Gå til side:  Foregående1234
Aktuel side:4 af 4
Re: Boxster til lagpris?
Indsendt af: Palle (IP Logged)
Dato: 13/11-08 22:24

Ja Strunges det er sandt, jeg har dog ikke set andre der indikerer at det er en bevægelse i priserne på dem. Tværtimod står S2erne på bilbasen til højere priser end da jeg købte min for 160.000 kr for snart tre år siden (den stod til 175.000)

Jeg tror i øvrigt der var flere årsager til at Strunge ikke fik sin solgt hurtigere, og at Lean godt kunne sælge den med en pæn profit hvis han ville.

Tilbage til Boxster. Finanskrisen har sikkert en hel del at sige, det er meget muligt det er investorer/spekulanter som nu må af med den overflødige luksus. De har næppe købt 944ere, og er næppe helhjertede Porsche entusiaster, men blot købere af en smart bil, som så ryger når krisen kradser?

Det var noget af en Cayenne handel! - Cayenne, uha, jeg tror de går et endnu større prisfald i møde. Men nu bliver benzinen da i det mindste billigere igen.

Mvh, Palle

Indsendt af: Lean (IP Logged)
Dato: 27/11-08 22:13

Ja, det var et udemærket køb fra Strunge smiling smiley

Når man køber bil skal man altid leve i nuet og ikke tænke på værdi tab.. Selvom en S2´er fra 89 har tabt 80,77 % i værdi!

Venlig hilsen Leander

9XXDK Porsche Parts
Internet: [www.9xx.dk]
Facebook: [www.facebook.com]

Dato: 19/07-10 10:53

Jeg skal lige love for at Boxster priserne forsætter med at falde. Nu er der en til 240.000 kr:

[www.bilbasen.dk]

En forhandler har en til 265.000 kr. Jeg tror at når efteråret kommer, så begynder vi at se de første 97´ere til 220-230k.

Mvh, Palle

Re: Boxster til lavpris?
Indsendt af: Ivan (IP Logged)
Dato: 22/07-10 18:49

Det er jo sågar en af vore brugere, ham der rullede den ind i hvid folie.

Den har altså også kørt en hel del, sammenlignet med så mange andre tilbud, så ingen tvivl om at prisen skal ligge relativt lavt.

Jeg har også set selv de meget prisfaste 911 ere komme under en sandt pris pres, specielt hvis man har tid til at vente på en, der skal/er nødt til at sælge.

Det er iøvrigt meget, meget svært at sælge biler fortsat. Jeg er pt, ved at sælge min kones Citroen C3, en 1,6 mistral version og man skal faktisk dumpe den for overhovedet at få reaktioner på den. den er kun 4 år gammel har kørt 48 kilo og står til 82000, et røverkøb.

Næh næsten uanset hvad, så er en brugs bil, uanset mærke næsten altid en dårlig investering og den nuværende situation har ikke gjort det til en bedre.

/Ivan

Ivan - Boxster - Hellerup
-------------------------------
Link til min bil: [www.porsche944.dk]

Porsche... There is no substitute

Dato: 22/07-10 21:10

Jeg solgte en C3 for snart nogle år siden, køberen ringede 45 minutter efter jeg satte annoncen på. Det var virkelig et andet marked.

Man kan finde mange interessante biler til lave priser i øjeblikket.

Cayenne er også utrolige billige, men hvem skal dog købe dem, jeg tvivler på at det bliver Porsche entusiaster? Havde de bare haft bagsæderne, så kunne det jo være et fint suplement til en 944 eller Boxster smiling smiley

Mvh, Palle

Indsendt af: Kim8410 (IP Logged)
Dato: 24/07-10 19:25

For min skyld må de meget gerne falde i pris.
Så kan jeg få min billigere på plader smiling smiley

Dato: 26/09-10 14:11

Så er vi på 220.000 kr: [www.bilbasen.dk]

Kommer de første under 200.000 kr den kommende vinter?

Mvh, Palle

Dato: 17/03-12 15:51

Og nu en til 219.800 kr [www.bilbasen.dk]

Mvh, Palle

Dato: 29/08-12 19:02

SÃ¥ er vi nede i 210.000 kr [www.bilbasen.dk]

Mvh, Palle

Gå til side:  Foregående1234
Aktuel side:4 af 4

Gå til: ForumlisteEmnerSøgLog ind
Desværre kan kun registrerede brugere skrive i dette forum.
This forum powered by Phorum.